Veelgestelde vragen
Hier vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen. Als uw antwoord er niet bij staat, neem dan contact op met onze klantenservice en wij helpen u graag verder.
Hier vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen. Als uw antwoord er niet bij staat, neem dan contact op met onze klantenservice en wij helpen u graag verder.
U klikt op „Kaart nu aanvragen” en volgt de aanvraagprocedure. Wij nemen deze aanvraag in behandeling en verstrekken een pas voor u.
Wij sturen u automatisch uw gebruikersnaam en wachtwoord wanneer uw rekening is opgezet en de passen klaar zijn voor gebruik.
Geen inlog gegevens ontvangen? Neem contact op via klantenservice@fleetcor.nl
U kunt uw pas gebruiken bij alle Shell-stations in Nederland. Als u een Multi-netwerkpas heeft, kunt u ook terecht bij de stations van Shell Partner ESSO.
Houders van een internationale pas kunnen hun pas op liefst 22.000 locaties gebruiken in 31 landen.
U regelt zelf welke producten er aangeschaft kunnen worden met uw tankpas. Behalve voor brandstof kunt u uw pas gebruiken om producten te kopen bij de het tankstation, zoals een autowasbeurt, tijdschriften en etenswaren.
FLEETCOR biedt de volgende aankoop categorieën:
0: Alleen geschikt voor diesel
1: Geschikt voor alle brandstoffen
2: Geschikt voor alle brandstoffen en auto gerelateerde (autowas,olie, ect.)
3: Alle brandstoffen en alle shop producten
Is uw pas defect? U kunt via het Self-Serve portaal een nieuwe pas aanvragen, vergeet na ontvangst van de nieuwe pas uw oude (defecte) pas niet te blokkeren.
Is uw kaart verloren of gestolen? Meld dit direct via +31 (0)70 8100213 een nieuwe kaart kunt u vervolgens aanvragen via het Self-Serve portaal.
Wanneer uw kaart gestolen is dient u hier tevens aangifte van te doen.
FLEETCOR biedt twee factuur mogelijkheden aan;
1. Via het beveiligde Self-Serve portaal waar u de facturen kunt downloaden en tevens uw pas(sen) kunt beheren.
2. Facturen kunnen ook per post verstuurd worden tegen een kleine vergoeding.
Uw facturen zijn dag en nacht te bekijken via Self-Serve.
Om uw facturen met specificaties te bekijken/downloaden op onze Self-Serve;
Nadat u ingelogd bent:
- Klik eerst op ‘facturen en betalingen’.
- Daarna klikt u op ‘zoeken’.
- Daaronder verschijnen de resultaten.
- U klikt op het ‘+’-teken aan de linkerkant.
- Er verschijnt nu een extra balk met een Excel pictogram en een pdf pictogram.
- Kies voor de pdf pictogram.
- Open of download de factuur.
- Nu kunt u de factuur inzien.
Bij vragen over uw factuur kunt u contact opnemen met factuur@fleetcor.nl
Als u van Shell naar FLEETCOR bent gemigreerd, kunt u uw oude facturen bekijken via Shell Card Online.
Stuur een e-mail naar wachtwoord@fleetcor.nl en vermeld uw klantnummer in de het onderwerp van uw e-mail. Wij maken dan een nieuw wachtwoord voor u aan.
Het is helaas niet mogelijk huidige gegevens te veranderen op een bestaande pas, u kunt een nieuwe kaart bestellen via het Self-Serve portaal.
Vergeet na ontvangst van uw nieuwe kaart de oude niet te blokkeren.
FLEETCOR biedt op het moment helaas nog niet de mogelijkheid een voorkeur pin op te geven of om een bestaande pin te veranderen.
Elke kaart wordt automatisch voorzien van een unieke pin.
FLEETCOR werkt hard om deze mogelijkheid zo spoedigmogelijk te bieden.
Het 'Clean Advantage' programma is een programma waarmee u uw bijdrage kunt leveren om de CO2-uitstoot te verminderen. Een bijdrage van slechts 1 % van uw nettotankvolume volstaat al om in nieuwe projecten te investeren, die voor een beter klimaat zorgen. Doe mee en help ons bomen te planten en alternatieve energieën op te wekken, opdat ook de kinderen van uw kinderen zuivere lucht kunnen inademen.
Meer informatie over vindt u of hier.
Op verzoek zijn wij graag bereid u een jaarlijks e-certificaat te verstrekken met de exacte hoeveelheid koolstof die uw wagenpark in het voorgaande jaar minder heeft uitgestoten.